Si amintirile se vor 'neca in mare..

miercuri, 13 iulie 2011

thanks for all ..

ei bine.. in multe postari ce imbraca acest blog am vorbit despre prietenie.
si cer permisiunea de a mai vorbi inca o data.
mda. am scris si de bune si de rele.
dar acum.. nici nu stiu ce cuvinte voi asterne pe pagina..
desi.. stii ca mereu am fost acea persoana care era in stare sa calce pe cioburi numai sa ti spuna ce simte in fata..
si pentru aceasta ii multumesc persoanei care m a barfit timp de 8 ani si mi a aratat cum sa nu fiu. iti multumesc, F.
dar sa revenim la tine. pentru ca postarea asta ti o daruiesc ca pe un ultim secret al unei prietenii sinucigase. unei prietenii.. care s a innecat printre minciuni . tradari si dezamagiri. si pentru care barcile de pe imvu , hamsterii si soriceii  au luat sfarsit aici.
regret. ma crezi? nu ma crezi. nici n ai avea de ce. nici sa ti para rau.
si ma bucur. ti am apreciat tot timpul personalitatea. rasul la telefon.. cand te sunam noaptea
"ce faci?"
"bine.."
"esti suparata"
"nu .. iti spun pe mess"
" esti nebuna?! cum sa ma suni la 1? vrei sa mi faca ai mei crize"
inca rad cand imi aduc aminte. rad de acel soricel care isi indesa popcornul pe gat in timp ce hamsterita se batea cu cine stie ce necunoscut.
ce regret? ca .. am avut nevoie sa ma intelegi. si nu ai facut o. nu ai vrut.. nu ai putut.
asta va fi secretul tacerii tale..
oricum.. iti multumesc pentru tot. pentru visele tale impreuna cu cainele tau haski. vise in care eram ca doua surori.
defapt. candva chiar am fost.
nu te intreba daca regret. pentru ca da.. chiar regret. si stiu ca am pierdut o parte esentiala din mine.
iar daca crezi. ca cineva va ocupa locul acela.. te inseli. te am asteptat
o primavara. si stii ca te voi astepta pana  umbrele imi vor distruge pacatele.
iar daca tu decizi ca soarecele si hamsterita au terminat povestea in sunete de trmbite..
atunci asa sa fie.
te iubesc!
Pentru iaurt..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu