Si amintirile se vor 'neca in mare..

duminică, 24 iulie 2011

sfarsit? tot ce e posibil..

simti? simti si tu?
normal ca nu simti.. daca ai simti ar fi altfel.
ar fi altfel..paginile cel putin cartii mele. aceeasi carte pe care desigur ai atins o.. ti ai lasat amprentele mangaierilor tale pe file..
aceeasi carte.. unde candva scriam cuvinte impreuna.
pe tine nu te sperie?
sa vezi cate pagini libere mai ai in fata.. si totusi sa stii ca , candva vor avea si ele un sfarsit. iar cartea aceea.
o carte care imbratiseaza o simpla viata..va muri in flacarile prezentului.
iar vantul va sterge tot. imprastiind cenusa in singuratatea noptii.
e okei. pentru ca. ar fi primul loc unde mi as cauta vechea viata. in acelasi leagan.. sub acelasi cer imbratisat de stralucirea lunii.
dar.. dar, poate nu mi vreau vechea viata. acea viata in care.. sunt sigura ca daca as mai avea ocazia .. te as privi cu aceasi ochi timizi.. cu acelasi gust al fragedei copilarii.
poti sa mi reprosezi la fiecare colt de pagina imaturitatea mea.
iar eu.. promit sa ti multumesc.
pentru fiecare moment in care mi vei aduce aminte cat de departe sunt de monstrul ascuns in chipul tau.. un chip care desi imi incanta privirea pana si acum.. e trecut de vreme. o vreme pe care stii ca eu mi o voi pastra pentru totdeauna in sange.
poate de asta nu ma mai placi. nu mi mai accepti prezenta..
poate sunt doar o copila pentru tine.. sau stii ca sunt ceea ce tie iti lipseste.
atunci.. iubitule, imi pare sincer rau.
dar nu ti face griji pentru mine.
copilul acesta stie sa treaca peste cioburi cum nici macar tu nu stii.
de ce? pentru ca..
nu e ca tine.
sincer. imi doresc sa simt imaturitatea de care tu ma invinovatesti.
si da.. vreau sa fiu iar acelasi copil ca acum 6 ani..
dar totul are un sfarsit, nu?
si mda.. imi e dor de inceputuri. de vechile inceputuri. de aceiasi pasi tacuti.
mi e dor de verile trecute. mi e dor de soarele de anul trecut.
si nu incerca sa ma minti ca e mereu acolo.. acelasi.
pentru ca minciuna asta nici macar nu o mai crezi.
ce mi doresc acum? sa ti iei tacerea inapoi.
pentru ca am nevoie de nebunia cuvintelor tale. de diminetile insotite de rasul tau.
si nu mi spune din nou. pentru ca stiu.
totul are un sfarsit.
pana si viata ta , nu?

Un comentariu: