Si amintirile se vor 'neca in mare..

duminică, 17 iulie 2011

tatii

ma privesti speriat.. imi privesti ochii care nu stiu in ce directie sa mai fuga.. imi iei mana ..
atingerea ta pentru un moment ma linisteste.. la fel ca vocea ta ce mi mangaie auzul.
stiu ca esti acolo..
stiu ca vei fi pentru mine acolo coloana vertebrala. si stiu ca. ha. ma tin de cuvant [hai razi].
imi pare rau pentru momentele prezentului. pentru fiecare lovitura pe care prezentul ti o pulseaza..
in cap.. in inima.
te simti esuat. dragul meu "tatii" [uraste ma. pentru ca da. de tine e vorba]asa e iubirea.
si regret.. ca poate nu in fiecare clipa am fost langa tine.ca.. m am lasat cuprinsa de egoism
" chiar crede ca e singurul care conteaza?" scuze. dar.. daca nu as avea un strop de egoism arcuit in personalitatea mea nu as fi om, nu?
poate ca nu in fiecare moment te am inteles .. sau mi am dorit sa te inteleg.
si chiar daca uneori imi lasai impresia abandonarii in vene stiam... ca intoarcerea va fi mult mai dulce.
suntem doar noi doi. sprijinindu ne fiecare inceput. doar tu tati.. si doar eu.
un duo ce nu va obtine niciodata lovituri .. iar cele pe care le am primit pana acum vor fi pensate de imbratisarile unei prietenii adevarate.
pentru ca impreuna vom putea cucerii lumea. buhaha. malefic . nu?
priveste doar strada. poate vezi doar un lac..
uita te mai incolo, fraierule. e un pod.
stai linistit. sunt aici sa ti indepartez norii acelei tradari.. si desigur  sa ti inveselesc noptile cu aceleasi conversatii. si aceleasi pachete de guma.
iti multumesc pentru tot , tati.
si poti sa ma urasti in timp ce citesti aceasta postare cu fiecare litera din cuvantul -t-a-t-i- :"3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu