Si amintirile se vor 'neca in mare..

miercuri, 1 iunie 2011

inceput de raze.

un suras  imblanzit de ancora soarelui imi bantuie urechile.
"hei. hei. esti prezenta?"
umbra unei muze imi bantuie intunericul. aprinde o scanteie si totul ia foc,
camera se lumineaza . pot zarii cu usurinta milioanele de ghemotoace de hartie aruncate pe jos.
esecuri totale
" si simt cum trece
iar vantul adie rece..
nuu,. suna aiurea"
in armonia oranjului aruncat pe pereti sta casetofonul.
" n are rost sa alergi dupa o stea cand langa tine e totusi cineva."
ce aiurea. alerg dupa vise chiar daca le am intinse in palma. nu mi pasa. le dau drumul si zbor catre ele.
iubesc..
iubesc soarele. mai ales cand isi arunca toate razele pe fruntea copacilor din spatele curtii ce umbresc leaganul copilariei.
iubesc adierea unui vant fin care mai ia cateva petale in zbor mangaind trecatorii.
si da. iubesc pana si desertul napustit asupra micutului oras in care imi imprastii pasii.
anul trecut era altfel.
era mai cald. iar ploaia nu si anunta prezenta. doar norii unei iubiri incepeau sa se risipeasca si sa alunge ploile unei fericiri de o vara.
eram fericita.
si chiar daca acum nu mai apartii universului meu , destinul mi a mai dat o sansa.
si uite asa m am indragostit iar.
" nu te insel. doar.. cunosc noi persoane in sensuri diferite"
si marea si a inecat iar intunericul printre spuma valurilor.
pentru noi
pentru chipurile noastre.. care ii arata respectul deplin pentru frumusetea ascunsa in peisajul unei luni de iulie.
nu ti cer nimic.
poate doar.. o farama din zambetul tau.
te rog. da ti frau visurilor. doar e inceput. 3 luni iti apartin tie si nebuniilor tale.
imbraca le in fantezii incuiate.
iar daca ti e frica , ia ma de mana si prinde aripi.
nu am planuri.
niciodata nu am avut.
cred in viitor. cred in tine si in surprizele pe care mi le impartasesti.
sunt 3 luni de nebunie.
priveste soarele ..
da. e momentul.
e vara <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu