Si amintirile se vor 'neca in mare..

luni, 2 mai 2011

spune mi..

astept..
spune mi ce sa fac.
spune mi orice.
spune mi ca iarba e verde, ca ghioceii apar numai primavara.
spune mi ca.. ca ploaia mereu va aparea intr un paradis uitat.
spune mi orice fleac. nu conteaza ce.
nu m as satura sa te ascult. si sa adorm sprijinita de pauzele tale intampinate de o portie de ras.
spune mi versurile melodiei pe care o urasc cel mai mult.
le voi asculta... si .. le voi da nuanta unui vis lungit spre infinit.
spune mi.. ca maine va ploua.
ca vom ramane blocati pentru o eternitatea in camera asta micuta. ca nimeni inafara de noi si cei patru pereti nu va stii nimic din aceste momente.
ca... cenusa viitorului  va fi presarata peste noi ferindu ne de gura lumii pregatita sa ne judece.
spune mi...
ca nu mai crezi in trecut. ca mizezi totul pe azi. ca...
nu stii sa te prabusesti. ci doar sa zbori printre norii de vata culegand fiecare lacrima si trimitand furtunile spre alte hotare nestiute.
spune mi ca.. crezi in apus. ca visezi cu ochii deschisi de fiecare data cand te priveste. ca.. il privesti si tu , timid . printre gene gandindu te " si daca nu ma place? daca va disparea pentru totdeauna?"
spune mi ca iubesti apa. ca vrei sa inoti printre delfini dubiosi de veseli care iti transmit aceeasi stare.
spune mi.. ca acum visezi ca mine.. la mare.
la nisipul in care se ascund milioane de scoici .
la valurile ce se contopesc cu malul intr un romantism unic..
la calutii de mare adusi pe mal de furia unei certe in mijlocul oceanului.,
spune mi ce visezi..
iar daca visele noastre se vor lega..
sopteste mi cand rasaritul isi va face aparitia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu