Si amintirile se vor 'neca in mare..

miercuri, 25 decembrie 2013

Etapa de sfarsit.

   E sfarsit de decembrie. :) Sunt, recunosc, melancolica, mai e o saptamana si inchidem prin sertare, impaturim amintiri, lasam sa se inece in praf memorii ale lui 2013. Anul acesta a fost special.. Unic, ca toate. Dar parca mult mai deosebit. Un an in care am iubit, dar mai ales un an in care am iertat, uitat, am trecut peste, m-am vindecat. Si desi nu voi avea de povestit nicio iubire, vor fi atatea povesti mult mai interesante care o sa te faca sa suspini, sa razi cu lacrimi, sa zambesti nostalgic.
   Cineva ma intreba ' cand a fost ultima data cand ai facut ceva pentru prima oara?' . Ehe, anul acesta sigur il voi indosaria pentru primele cele mai bune momente.
   Am cunoscut atatia oameni anul acesta. Bineinteles, unii nu isi mai aduc aminte, de exemplu tipul din vara, Alex, pe care nu cred ca il voi uita vreodata. Dude, am vorbit o singura data si nu te-am uitat.:)
   Sau tipul din Bulgaria care mi-a dat o vata de zahar in forma de iepuras. Rochia de atunci a ramas distrusa. Sau fata care a stat langa mine la cinema si radeam impreuna, amandoua insotind cate un cuplu.
   Si sa nu uit de cred ca cel mai memorabil lucru pe acest an. Anul acesta am cunoscut trei baieti minunati, caractere total diferite, mai ales de al meu. Orgoliosi, suparaciosi, fericiti, dar sufletisti. Si mi-au devenit ca o a doua familie. M-am schimbat pentru ei, s-au schimbat pentru mine, ne-am adaptat unul cu altul, uneori am crezut ca innebunesc, dar am simtit ca le pasa cand mi-a fost greu. Nu le-as spune-o in fata, vor sa para prea duri si probabil m-as simti ranita de fatada lor, dar sunt importanti pentru mine. Sper sa isi dea seama. Eu, insa, stiu sigur ca peste ceva timp, cand cineva imi va cere sa ii dezvalui o amintire a anului 2013 ei imi vor veni primii in minte.
   Sunt nostalgica.. Am lacrimi in ochi, a mai trecut un an, sunt doar o pustoaica, o pustoaica care constientizeaza trecerea timpului.
   Anul asta a fost un an al vindecarii. Am uitat, te-am uitat, v-am uitat, mi-am vindecat inima pentru urmatorul fraier ce mi-o va zdrobi in 2014. Iar devin pesimista, rad isteric. Trebuie sa am ganduri bune. Si am! Am o multitudine de dorinte, obiective pentru 2014 si stiu! Sunt sigura ca le voi duce la capat, ca in fiecare an. Dar mi-e greu sa te las in spate, 2013. Si simt ca esti trecut, batran si obosit. Vreau doar sa stii ca eu iti multumesc pentru toate clipele pe care mi le-ai oferit si ca nu te voi uita. Niciodata.

Iti multumesc.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu