Si amintirile se vor 'neca in mare..

sâmbătă, 5 martie 2011

prezent..

Nu cred in trecut. Au fost minciuni. Ok? Acum nu mai exista. Acum e doar present si viitor. Trecutul e pentru cei slabi… pentru cei hraniti din suferinta, pentru cei care au fost fericiti si nu incearca fericirea prezentului.
Recunosc. Am gustat si eu acele sentimente. Am mancat iubire, am baut placere, am condimentat cu suferinta si durere. Dar a fost doar o masa… nu o viata. Nu mi vad viata ca pe o cina sau o masa festiva,pentru ca viata nu se opreste la sentimente. Daca e nevoie ti le calca in picioare. Dar gandeste pozitiv, o face cu un motiv. [sigur te gandesti ca vrea sa suferi. Adevarul e altul]
Prietenie falsa.. tradare.. suferinta.. lacrimi. Cam asta ramane. Tradarea celui mai bun prieten e un gust cunoscut de multi. Momente fericite, zambete ascunse in raze, amintiri perfecte ascunse in stratul de zapada. Si totusi e doar un prieten.. sau a fost.
Iubire inselatoare..nopti nedormite.. ganduri agitate.. vinovatie.. ecoul unei voci straine. Nu te preface ca nu ma intelegi. Stii exact sentimentul ala de singuratate.. si poate ca il vei mai simtii. E doar un baiat.. un calator in lumea ta. Vine si pleaca. Dar niciodata nu sta prea mult.
E usor sa cauzezi suferinta, e greu sa treci peste ea. Dar nimic nu e imposibil. Poti sa ti doresti inecarea soarelui in mare. Poti sa ti doresti uitarea clipelor speciale. Poti sa speri ca maine toti vor fi langa tine. Poti sa visezi ca… esti inca in trecut. Dar asta e prezentul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu